Tuesday 6 September 2016

Bandar Poker Terbaik - Hazwan Bakri Sebut Andik Adalah Ancaman Serius Untuk Malaysia

Bandar Poker Terbaik - Hazwan Bakri Sebut Andik Adalah Ancaman Serius Untuk Malaysia

Hazwan menilai Andik mampu merepotkan barisan belakang, lantaran mendalami gaya main-main rekannya di Selangor itu.

Bandar Poker Terbaik
Bandar Poker Terpercaya - Penyerang Malaysia Ahmad Hazwan Bakri punya anggapan winger Indonesia Andik Vermansah yang merupakan ancaman berbahaya, & pergerakannya mesti dibatasi ketika ke-2 tim saling bentrok dalam laga uji cobalah di Stadion Manahan Solo.

Hazwan menilai debut Andik dgn Selangor FA di Malaysia Nomor Wahid League (MSL) memberikan keuntungan tersendiri bagi Indonesia. Beliau punya anggapan kelincahan Andik dapat menciptakan repot barisan belakang Raja Hutan Malaysia. Hazwan mendalami permainan Andik, lantaran mereka memperkuat club yg sama.

Andik teramat mengenali gaya permainan Malaysia, lantaran beliau main di Liga Nomor Satu dengan Selangor. Aku menyarankan buat menyekat pergerakannya di pertadingan ini, dikarenakan ia sanggup merepotkan benteng pertahanan Malaysia,” kata Hazwan.

Hazwan kala ini sedang berjuang memulihkan cederanya. Kendati begitu, dirinya menginginkan masuk ke dalam starting line-up, & membidik kemenangan atas tuan hunian di hadapan pendukungnya.

Aku masihlah akan merasakan sakit di cedera yg aku alami. Aku tetap menunggu ketentuan fisioterapis kami buat mengetahui apakah aku telah bugar buat dipilih pelatih,” tutur Hazwan.

Bila terpilih, aku bakal jalankan yg paling baik utk Malaysia utk mencari kemenangan melawan Indonesia.

Berita Ini Dilansir Oleh: Pokeraon - Bandar Poker Online

No comments:

Post a Comment